• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år

Gunbarb

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Någon som vet hur det funkar med Bigbank nu. Sökte igår ett större belopp för att baka ihop mindre krediter. Det är helt tyst
Stod bara på sidan att behandling pågår. Nu är det mer än 24 timmar utan svar. :-(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

maro261

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
30 Januari 2012
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Kan ta tid innan dom hör av sig, till mig hörde dom av sig en vecka efter ansökan.
 

nick

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
1 Oktober 2012
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Någon som vet hur det funkar med Bigbank nu. Sökte igår ett större belopp för att baka ihop mindre krediter. Det är helt tyst
Stod bara på sidan att behandling pågår. Nu är det mer än 24 timmar utan svar. :-(

Det kan dröja upp till 3 dagar , sedan ringer de upp dig och frågar dig ett massa frågor de undrar om du kan ha nån medsökande med mera sedan, sedan vill de att du ska mejla de uppgifter om dom lån /sms lån du vill lösa , Var extra noga med att skriva nogrant alla uppgifter till och med OCR nr ,
 

villbliav

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
3 April 2013
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Någon som blivit beviljad efter att ha sänt in kopia på lönespec? Hur lång tid tog det innan ni fick svar?
 

Gunbarb

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Konsigt att man som bank säger sig lova svar inom 24 timmar pch sedan inte ett l jud på en hel vecka! Man vill ju åtminstone ha besked ja eller nej
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Ska berätta vad som hände mig när jag ansökte på bigbank! Jag väntade och väntade efter ansökan men hörde aldrig något. Fegskit som jag är vågade jag aldrig ringa upp och fråga vad som hände med min ansökan. Efter två månader ilsknade jag till och skrev ett argt mail, frågade hur de kunde lova svar inom 24 timmar och sen hör man inte ett jota! Fick svar från dem att 'vi försökte nå dig när ansökan var ny, vi ber om ursäkt att vi inte försökte mer'. I helvete heller, jag sov med telefonen, hade med mig den på dass, överallt, och jag hade inga missade samtal! Skrev tillbaka och sa precis det och bad dem ta bort min uc fråga. Döm om min förvåning när de skrev tillbaka och sa att frågan är nu borttagen! Med andra ord, de tittade inte ens på min ansökan! Så har ni inte hört nåt tycker jag ni ska kräva samma sak. Jag är tacksam för att de tog bort förfrågningen men ett seriöst bolag 'missar' inte en ansökan.
 

Törnroza 0

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
12 Januari 2013
Meddelanden
64
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Big bank

Hjälp!!

Undrar om man törs skriva all smslån till Big Bank? Nån som har erfarenhet av dem? Dom ringde idag efter att jag sökt till det mest akuta för att köpa lite mer tid tid skattepengar kommer osv..jag sökte 12 000kr & dom erbjöd mej 100 000kr vaa!!Om jag skrev ner alla dåliga lån & krediter! Men jag hade just bestämmt mej för att låta allt gå till krono, om jag inte lyckades med låga avb eftersom jag trodde det var kört för mej! Några vägrar avb, nu vart jag osäker, Jag har ju många smslån, dom ser ju bara mina dåliga blanco & kreditkort, men det är ju smslånen som måste gå först! Men.. törs man skriva alla, då tror dom väl att man är tokig som tagit alla! Man kan ju inte undanhålla nåt heller, då det är Big bank som löser allt! Jag som nästan gett upp! Nu vart man glad,:D men förvirrad! Alla tips emotages välkommet! Hur har ni gjort ni andra som har Big Bank? Ska man säga allt & hoppas på det bästa eller vad göra?:confused:
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Törnroza... Big bank

Hjälp!!

Undrar om man törs skriva all smslån till Big Bank? Nån som har erfarenhet av dem? Dom ringde idag efter att jag sökt till det mest akuta för att köpa lite mer tid tid skattepengar kommer osv..jag sökte 12 000kr & dom erbjöd mej 100 000kr vaa!!Om jag skrev ner alla dåliga lån & krediter! Men jag hade just bestämmt mej för att låta allt gå till krono, om jag inte lyckades med låga avb eftersom jag trodde det var kört för mej! Några vägrar avb, nu vart jag osäker, Jag har ju många smslån, dom ser ju bara mina dåliga blanco & kreditkort, men det är ju smslånen som måste gå först! Men.. törs man skriva alla, då tror dom väl att man är tokig som tagit alla! Man kan ju inte undanhålla nåt heller, då det är Big bank som löser allt! Jag som nästan gett upp! Nu vart man glad,:D men förvirrad! Alla tips emotages välkommet! Hur har ni gjort ni andra som har Big Bank? Ska man säga allt & hoppas på det bästa eller vad göra?:confused:

Vad har du för inkomst och hur mycket har du i underskott av kapital?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ange inga smslån för då kommer de att neka dig i efterhand när du har angett vilka lån du har, skriv bara ner dina "vanliga" blanco!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp